rainbowkissu

Drömmar är bara början på äventyret

Se dig själv

Kategori: Allmänt

Och åter igen så hamnar jag på samma ställe varje jävlaa natt jag ska sova..

Fick lära mig en sak.. Som faktiskt går fram och tillbaka i min skalle

"Varför ödsla en massa tid på någon som inte är rädd att förlora dig"

Och shit vad rätt hon har som sa de till mig!

Jag vill hata dig!
Men samtidigt så smälter jag ner hatet och älskar istället..

Hade varit så mycket enklare om du inte kommit in i mitt liv igen, att jag slipper se dig över huvudtaget.. Tror det blir bäst för båda att glömma.. Tror du inte?
Nu är du ute ur bilden, men tyvärr stannar du kvar i mig!

Jag vet inte vad du vill med ditt liv.. Men du är vilsen.
Och du har all rätt att vara det..
Du har gått igenom mycket och det tar tid att läka sånt, jag tänker på dig för att ge dig den styrka att fortsätta. Det gläder mig att du har dina idéer, filur som du är.

Men du har en jakt i din blick..
Du är på väg nånstans, du vill inte vara kvar.. Om det beror på minne. Eller andra ting.. Kan bara du svara på!

Jag förstår!! Kort sagt! Och Jag ser dig!


Men du blir ett hinder för mig Och mitt liv så länge du själv inte är hel.. Den här tiden är din! Ta vara på den!

När den dagen kommer och ditt liv är förändrad, då är jag bortglömd..


Men det blir aldrig du!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: