rainbowkissu

Drömmar är bara början på äventyret

serium

Kategori: Allmänt

jag ser nu vart jag är i världen.. 

 
Trots mitt goda hjärta och dess handlingar utefter mina känslor så blir allting fel för dom som inte ser det!
 
allt jag gör är i grund och botten av en god anledning för att min helhet täcker upp det goda i handlingen.
Men det räcker inte fram hela vägen alltid.. 
ibland kan det bli en pinsam tystnad eller bara situvationen.. 
 
Okomplicerad i det komplicerade.. 

Jag vill kunna stå som en gud och ta emot alla jag tar in på livet... Men jag kan inte det.. och jag hatar det!
det svider i mig att jag måste vända mig om ibland i tysthet och gå.. 
DET SLITER UPP MIN SJÄL!!!
 
 
JAG HATAR den här världen.. den är FUCKED up!! 
varför ska det behövas.... 
 
 
 
 
Och sen.. varför ta in någon från deras dagliga vardag som dom faktiskt ibland kan uppskatta till något som dom inte är van vid och vända upp och ner på deras värld för att sedan ta ifrån dom det.. 
det ger in inbillning om att deras liv inte är tillräckligt i den andras ögon... 
du har fel!
 
Jag tänker på dig varje dag, jag ser dig varje dag.. Dina uppdateringar din blogg... dina bilder! 
jag hyller dig varje dag! du är så jävla bra! du ska bara inse det själv... Du måste rädda dig själv...

För det är ingen annan som kommer göra det åt dig!
 
 
Kärleken kommer när den tiden är rätt för dig.. men du måste göra rätt i ditt liv först.. 

Den potentiallitet du bär på är mäktig och jag vet att du har mer att prestera.. 
Du är en sol som värmer mer än du tror, och du behövs här! 

du gör världen en tjänst, även om det tar emot... Dom har fel! du har rätt! du är bäst! <3

Jag glömmer dig aldrig!!! Glöm aldrig det!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: