rainbowkissu

Drömmar är bara början på äventyret

Efterlängtat möte

Kategori: Mitt liv

Låt mig få fortsätta på min bana och dra mig inte tillbaka till ruta ett igen!!!

Inte nu!! Inte igen.. Inte när allting äntligen börjar bli bra.. Jag är ju så himla nära!!

Idag fick jag iaf träffa en person jag länge velat träffa..
Jag fick det jag ville ha sagt, även om det kanske inte var så givande som jag hade hoppats på..
Va kanske dumt att säga något alls?

Jag kan inte skriva ut vem denne personen var.. Eller vad vi pratade om..

Jag hoppas bara att denne person tar av sig den hårda masken och låter hjärtat ta in det som blivit sagt..

Bilden du har av mig är mycket liten..
Så jävla synd att det är den du jämt ser..
Det är mitt eget fel..

Döm aldrig en bok utefter dess omslag..
Även om det talar för mycket..

Du är en fantastisk person!
Hoppas du förstår det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: