rainbowkissu

Drömmar är bara början på äventyret

Gråtande liv

Kategori: Mitt liv

Jag måste säga att ur min egen synvinkel att jag har fan allt!
Mina föräldrar som älskar mig, mina syskon som även dom älskar mig, samt mina vänner som alltid finns där!
Jag älskar er med av hela mitt hjärta!

Men bara för att jag anser att jag har allt jag vill så finns det ändå tankar som säger mig att det inte är rättvist..
Och då pratar jag inte om mig själv eller mitt liv..

Att inte kunna besvara något som är så värdefullt och betydelsefullt att orden begränsar min förklaring..
Är sjukt!
Det är en onödig och hemsk genomgång, varför stöter man på sådant som inte borde finnas?
Det är SJUKT!!

Fyy faan säger jag.. Usch.. Hatar det!!
Jag vill inte gå in djupare än såhär..

Detta får min natt att bli sömnlös..

Varför ska någon behöva stå ut med detta? Någon som inte är värd det utan som är värd så mycket mer än vad livet kan ge!!

Det är världen det är fel på!

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: